niedziela, 9 marca 2014

Arkadiusz Gasparski

Arkadiusz Gasparski zmarł miesiąc temu w Szczecinie gdzie pracował
pewnie od 1998(?) Był niezwykle zdolnym i ciętym rysownikiem . Sam
môwil o sobie,ze "Rysuje złosliwie i tendencyjnie" i taki jest  
tytul jego książki. Kiedy jeszcze mieszkal w Poznaniu , spotykalismy
siç od czasu do czasu na Starym Rynku przy kawie i Przynosil mi swoje
rysunki, ktôre u mnie powodowaly wybuchy śmiechu i ktôre kupowałam
po parç groszy, zamieszczajc je w miesięczniku . Kiedyś na takim
spotkaniu, ofiarował mi swoja książkç p;t." Arkadiusz Gacparski rysuje
złośliwie i tendencyjnie" - co bylo absolutną  prawdą.. I wpisał mi
piękna dedykację "Naszej Wspaniałej i Szalonej Pani Jadwidze".
Wyprowadzil siç do Szczecina, ktôrego "klimat" lepiej mu chyba
odpowiadal:
Teraz znikł niestety "dobrze zacięty olôwek ujmujący rzeczywi-
stość ze znakomitm poczuciem humoru i wielka werwą satyry-
czną. Mam nadzieję, że jego rysunki figuruja w niejednej gazecie i
że ktoś napisze jego biografię - ilustrowaną, na co w pelni
zasłużył. Przesłany rysunek niezupełnie jest na czasie , ale niedlugo...

Brak komentarzy: